Extra tijd om loyaliteitsbonus te declareren
Omdat we merken dat nog niet iedereen de ruimte heeft gevonden, heeft RAS besloten om het portaal voor declaraties open te houden tot 1 oktober 2025.
Hoe werkt declareren?
Lukt het niet? Hier kan het aan liggen:
Registratie
- E-mailadres komt niet overeen met bij ons bekende gegevens
Log in bij het pensioenfonds om te kijken welk mailadres daar bekend is. Is dat niet meer actueel? Mail dan naar RAS. Wij kunnen ervoor zorgen dat je met je nieuwe mailadres een account aan kan maken.
- Postcode komt niet overeen
Soms zien we dat na verhuizing het nieuwe adres niet beschikbaar is. Vul dan het oude in. Heb je meer locaties? Vul dan de postcode in waarop je van ons de brief hebt ontvangen.
Declareren zelf
- Nog geen geld van ons ontvangen?
Soms vergeten mensen na het verifiëren op indienen te klikken. Controleer goed of je op de groene knop hebt geklikt om de declaratie in te dienen.
- Lukt het na afwijzing niet om opnieuw te declareren?
Dit klopt! In principe kun je geen tweede keer proberen als je declaratie is afgewezen. Mocht je extra informatie hebben waardoor de afwijzing onterecht is? Zet die dan op de mail naar RAS. Wij zetten de optie voor declaratie weer voor je open.